woeful
Reblogged from eatingisfab, Posted by thaisassisp.

(Source: thaisassisp)

laughterkey:

zoomwitch:

number-one-mollusc-fan:

snerky:

incredible

holy shit

look at this

I don’t even know where to begin.

spideysass:

i’m tired of people saying lesbians hate men. that’s such bullshit. you don’t have to be a lesbian to hate men. everyone hates men

Never go to the bathroom at an ATL show...

  • Jack: Why are you leaving?! Why are you leaving the show?!
  • Alex: Where are you going?!
  • Jack: We're not done yet!
  • Alex: Where are you guys going!?
  • Jack: What the fuck are you doing?!
  • Alex: Guys!
  • Jack: C'mon!
  • Alex: Oh wait, they're just going to poop.
  • Jack: Now we've got to wait for them.
  • Alex: We've got to wait for them to poop. Hang on, pause, pause. Let's actually honestly... I know this is going to be annoying, but let's wait for them to come out and when they come back out, let's all clap for them.
  • ATL play something random for ten or so seconds.
  • Alex: Alright now, come on. I think maybe they really are pooping.
  • Jack: Girls don't poop!
  • Alex: Stop! I have to concentrate. I have to concentrate while I wait for them to come out.
  • Wait three more seconds. Someone comes out of the bathroom.
  • Alex: Nope, nope. False alarm.
  • Jack: False alarm.
  • Alex: False alarm. Where are they?
  • Jack: Nope.
  • Alex: That's not them.
  • Jack: Unless they both turned into a guy?
  • Alex: They combined their powers to turn into one dude... I can wait. Honestly, I do not give a shit. This is our headlining tour, we can do whatever we want. Yes I know. I know it's frustrating, I know you came here to see music, but I personally came to watch girls go to the bathroom.
  • Jack: That's what we normally do when we're home. Where the fuck are these girls, dude?
  • Alex: They're just not ready. I'm going to wait.
  • Jack: They're probably doing drugs.
  • Alex: I'm GOING to wait.
  • Jack: Can we arrest them? For doing drugs in the girls room?
  • Alex: Jack shut up! Just hang tight. I know you guys want to hear a song, but I want to laugh at these girls... Nope. That's not them. Come on guys. What are you guys doing in there? Rian, shut up!
  • Jack: Can you go and get them for me, please? Thank you. Thank you.
  • Alex: I don't care if you're bored Rian. YOU'RE boring!
  • Rian gets up to go and get them.
  • Alex: What are you going to do? You don't even have a microphone.
  • Jack: Don't tell them what we're doing
  • Alex: He's going to go in there and be like 'Don't come out ever! They're going to laugh at you'
  • Girls and Rian come out to cheering.
  • Jack and Alex: YAY!!
  • Alex: Good job guys.
  • Jack: We waited for you!
  • Alex: How was it? How was the facilities? Did you wash your hands?
  • Jack: Are you on drugs?

(Source: beben-eleben)

subterraneanscum:

the cat makes this pic

subterraneanscum:

the cat makes this pic

You look fantastic. What are you wearing?

(Source: andrewgarfielddaily)

Reblogged from lalalapandaaa, Posted by memeguy-com.
goldr0ger:

lordflacko91:

truhovixxx:

memeguy-com:

This Kid Is Going Places

Me as a father.

^^ same

god damn baby assassin. He’s probably gonna be doing parkour at like 4 and become a marine by 9 

goldr0ger:

lordflacko91:

truhovixxx:

memeguy-com:

This Kid Is Going Places

Me as a father.

^^ same

god damn baby assassin. He’s probably gonna be doing parkour at like 4 and become a marine by 9 

otakumon:

irwinsobs:

michalcliffo:

ivettehomestuck:

almondskeyess:

no but really short people are so mean dude. i got a lot of short friends and they kinda scare me

us tall people are so nice and soft-hearted and everyone always picks on us for being tall and we’re like “haha yeah”

short people will easily start planning a murder if u pick on them

It’s because they’re closer to hell.

keep talking shit about my people and i’ll punch you in the knee

the point stands strong

(Source: qawiya)

Reblogged from lalalapandaaa, Posted by gifheaven.

(Source: gifheaven)

totallyfubar:

…Did Drake just do a grammar joke?

(Source: amy-the-little-englander)

lucifers-ass-cheek:

posts that are only funny because of the fucked up comments part 1

Reblogged from sadeisnotacop, Posted by icachondeo.
burdenedwithgloriousassbutt:

No, you don’t understand - I literally adopted a cat I was fostering because I watched him steal half a pizza like how can you not respect that shit

burdenedwithgloriousassbutt:

No, you don’t understand - I literally adopted a cat I was fostering because I watched him steal half a pizza like how can you not respect that shit

(Source: icachondeo)

asseroth:

theappleppielifestyle:

a guy at school today was wearing this damn fine red nail polish and I heard these two girls whispering angrily and looking in his direction so I listened in expecting them to be weird about it and the first thing I hear is “how the HELL did he get it so good did he get it professionally done or something you need to ask him where he found that colour jesus fucking christ are you KIDDING me”

I think this is a good example of how the world should work.